Karácsony

2010.12.24. 23:44 | Tibay | Szólj hozzá!

Kedves blogom olvasói!

 

Szeretnék nektek ezekkel a kis képecskékkel Áldott, Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánni!

Remélem jól telnek az ünnepek.

Tényleg. Ti mivel töltitek?

Én sok tanulással, mert hamarosan vizsgázni fogok. Nem kis teljesítmény fél év anyagát most behozni pár hét alatt. Szóval, én azért igyekszem. Ma volt az első olyan nap, amikor egyedül készítettem hájas tésztát, és meg kell mondanom, hogy nagyon finom lett ez a sütemény. Bár a fogfájásom miatt nem nagyon tudtam belőle enni, hiába is szerettem volna. És persze a családommal közösen létrehoztuk az év legfinomabb töltöttkáposztáját. Komolyan mondom, nagyon finom lett. Büszke is vagyok magamra.

Na, de jöjjenek a képek, és még egyszer Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tibay.blog.hu/api/trackback/id/tr712537755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása