Jézus arca Magyarországon

2010.12.28. 08:12 | Tibay | Szólj hozzá!

Sziasztok kedves olvasóim!

 

Találtam egy nagyon érdekes dolgot. Ma reggel a Class FM-et hallgattam, mivel elég korán sikerült felkelnem. A műsorban az év közbeni adásokból idéznek vissza dolgokat. Sikerült nekem ezt nem hallani, amikor élőben ment le. De, most a visszajátszás után simán rágugliztam, és meg is találtam az ehhez tartozó videót, amint meg is osztok most itt veletek. A lényeg az, hogy Püspökladánynál egy szántóföldön megjelent Jézus arcképe, melyet a google earth nevü kis program is bemutatott. A videót az rtl klubb készítette, és persze "szakértőt" is keresett, aki megmagyarázta a jelenséget. De tudjátok mit? Mindenki döntse el, hogy valós jelenés-e ez, vagy csak egy egyszerű jelenség, mely pont így "véletlenül" jött létre. Na, de következzen a videó:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tibay.blog.hu/api/trackback/id/tr432543308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása