Tibay Győző Blogja

Tibay Győző hivatalos honlapjának a blogját lehet itt olvasni.

Hamarosan karácsony....

2012.11.14. 23:59 | Tibay | Szólj hozzá!

Alig kapok szikrát. Ránézek a naptárra és látom, hogy november van. Jó. Ezt felfogtam. Aztán le is esett amit láttam. Úr isten! November van. Bakker, megint év vége.... Atya ég... év vége? Akkor karácsony is... Hát ezt nem is hiszem el. Megint a nyüzsi, emberáradat, megint olyan akciók, amik valójában nem is azok, csak elhitetik az emberrel, hogy mekkora a kedvezmény. 

Komolyan mondom, hogy elgondolkodtam, hogy most milyen ajándékokat szerezzek be a szeretteimnek. Hát arra jutottam, hogy idén ismét a saját kézzel készült ajándéktárgyak lesznek a nyerőek. Persze azért én sem tudom kihagyni azt a lehetőséget, hogy egy-két dolgot én is a hiperebb és a szuperebb márketekben fogok majd beszerezni. De ez alól már senki nem tud már mentesülni a mai világban. 

Amúgy meg azt gondolom, hogy a saját kézzel készült ajándékoknak az emberek többsége nem tud már örülni. Persze, hogy nem, hiszen otthoni körülmények között igencsak nehéz dolog összeállítani egy LCD tévét, vagy éppenséggel egy vadiúj iPhone-t. De ha végig gondoljuk, akkor annak van nagyobb értéke, ha olyan dolgokat kapunk ajándékba, amikről tudjuk, hogy szerettünk a saját kezével készített, időt fordított rá, és minden kéz- és egyéb ügyességét latba vetette, hogy minket elkápráztasson.

Ezért döntöttem én is ez mellett. A következő anyagokban ilyeneket fogtok majd olvasni az oldalamon, hátha szükség lesz még rá nektek is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tibay.blog.hu/api/trackback/id/tr594907618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása