Tibay Győző Blogja

Tibay Győző hivatalos honlapjának a blogját lehet itt olvasni.

40 óra ébrenlét

2010.08.28. 16:56 | Tibay | Szólj hozzá!

Címkék: blog barát epilepszia komló roham győző autóbaleset tibay tibay győző www.tibay.fw.hu

Ohh, még fiatal vagy, bírod ezt - hangzik el a mondat, miután az ember elmondja, hogy ő bizony már lassan 40 órája ébren van. Igen, ez így is van, fiatal vagyok, de nem mindent kibíró ember, én sem. Ha már mindent kibírnék én is, akkor nem ember lennék, hanem isten. És egyelőre nem az vagyok, és nem is szeretnék az lenni, hiszen olyan sok terhet már én sem bírnék ki.

Csütörtök délelőtt beszéltem a legjobb barátommal telefonon, akit autóbaleset ért lassan fél éve. Aztán kb 10 perc múlva az anyukája felhív, hogy mit beszélgettem vele, mert epilepsziás rohama volt. Persze semmi különösről nem beszélgettünk, hiszen akkor ébredt fel. Aztán kicsit később az egyik közös ismerősünk felhívott, és mondta, hogy rohammentő szállította ismét korházba, mert volt még egy rohama. Ilyenkor szívem szerint azonnal autóba ülnék, és lemennék hozzá. Bár nem sok mindent tudnék csinálni, de szívesen vele lennék, hogy bíztassam, hogy nem lesz már baj. Szerencsére pénteken már haza is engedték, mert csak megfigyelésre tartották bent. A csütörtök menetrendszerint lezajlott. Este nekiláttunk egyik kedves ismerősömmel dolgozni. Nem hittem a szememnek, hogy hányan nem tudják leírni még a saját nevüket sem, nem hogy a személyi számukat... hihetetlen. Az egész éjszaka ennek az áttanulmányozásával zajlott, és így egy perc alvás nélkül mentem ismét dolgozni, ahol jó volt, hogy nem volt megállás, mert így az álom elkúszott a szemem elöl. 

Délután, a munka végeztével meg már nem volt nagy kedvem aludni, mert tudtam, hogy akkor megint éjjel fent fogok kukorékolni, így emberi időt kivárva mentem el aludni. És milyen jól tettem :)

Ma egyből fel tudtam kelni, időben megérkeztem mindenhová, és így igen csak gyorsan elrepült ez az idő. De az is lehet, hogy a 40 óra folyamatos ébrenlét az oka annak, hogy nem tűnt hosszúnak ez a nap, nem tudom, de az tény, hogy nem mostanában szeretném, ha ez újra megtörténne. Szeretek én aludni, mint minden már normális ember, csak kellene olyan életvitel is, ami ezt segíti elő. Neki is látok, és meg is teremtem magamnak. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tibay.blog.hu/api/trackback/id/tr662254602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása